Aku diuji...

SK = 9/10 : A+
PAI = 9/10 : A+
MicroE = 8/10 : A
Electronic 2 = 10/10 : A+
Ecom = 8/10 : A
PLC = 9/10 : A+
GPA for test 1 = 4.00

Risau2...biasanya sem2 lepas test 1 aku lingkup..gpa time test 1 yang paling tinggi pun 3.05..kali ni, alhamdulillah Allah izin aku boleh score...tapi, aku bertambah risau bila jadi camni...sebelum ni walaupun test 1 aku hancur, aku akan usaha lagi untuk menambahbaikkan lagi untuk test2 yang seterusnya..sebab tu sebelum ni kalau test 1 aku teruk, aku tak down..bagi aku, "ala, baru test 1"...tapi kali ni, bila dapat tinggi, aku takut sangat2 kalau perasaan riya' tu timbul, nauzhubillahi min zalik la...bila aku citer kat kawan aku pasal kerisauan aku ni, dia cakap "Allah tengah uji ko tu..Dia nak uji samada ko mampu ke tidak MENGANGGUNG BEBAN 4 flat..ni baru test, kalau yang betul2 LAGI la BERAT"...huh, tersenyap aku dengar dia cakap gitu...padan la selama n aku mintak 4flat Allah tak bagi2..bukan sebab Dia taknak bagi, tapi sebab aku tak mampu lagi...Alhamdulillah...

0 comments: